دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

عاشقی یعنی همین


http://s1.lyrics98.ir/Omid/Cover%20Music/1392/Ordibehesht/Reza%20Shiri%20-%20Asheghi%20Yani%20Hamin%20%5bLyrics98.iR%5d.jpg

سختته نفس بکشی
گریه کن سبک تر بشی
بی دلیل رفت هر کاری
که دور تو قفس بکشی
بی گناه گریه کن
هی بگو آه گریه کن

گریه کن بشین
عکسِ عشقتو ببین
ولی جای گله نیست
عاشقی یعنی همین
حق داری بهونه
از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری

بی کسی تمومِ توئه
لحظه های شوُم توئه
گریه کن هیچ راهی نیست
که اهل غم رو بوم توئه
بی گناه گریه کن
هی بگو آه گریه کن

گریه کن بشین
عکسِ عشقتو ببین
ولی جای گله نیست
عاشقی یعنی همین
حق داری بهونه
از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

حق داری بهونه
از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد