دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

کاش میموند

کاش میموند منو به آرزوم میرسوند

اونی که دلم رو میسوزوند اشکامو که دید باید میموند

دل تنگم ... دلتنگترین آدمه دنیام

رو شونه هامه غمه دنیا دلگیر همه دنیام

بایادش میگذرونم همه روزامو

رو عکساش میریزه اشکامو

میگن به کسی داده جامو

میدونم ...

میدونم غیر ممکنه برگرده باز

منو شب دیوونه کرده باز

ولی با این حال پای اون باز میمونم

میمونم ...

دلم برات تنگ شده اما من...

عکس عاشقانه جدید love 2013

دلم برات تنگ شده اما من...

 

من میتونم این دوری رو تحمل کنم...

 

میدونی چرا؟؟

 

آخه... جای نگاهت رو نگاهم مونده... هنوز عطر دستات رو از دستام میتونم استشمام کنم...

 

نمی ذارم تو رو از من بگیرن







عکس عاشقانه فانتزی


 

نمی ذارم تو رو از من بگیرن
حتی تو عالم عکس و نقاشی

روی پیشونی سر نوشتته
تو باید فقط مال خودم باشی

نمی ذارم که تو رو بدزدنت
جای تو فقط روی چشمای منه

توی فال من فقط اسم تو
کسی که چشاش مث تو روشنه

نمی ذارم اینهمه خاطرمون
پنهونی کنج یه خورجین بمونه

قسمت طالع تو سفر بشه
واسه من یه درد سنگین بمون





تا میتونین شاد زندگی کنین

از ماورای یک احساس قشنگ تپش های قلب تو را می شنوم


چه زیباست از پشت این نقاب هزار رنگ حس دلتنگی تو را بوئیدن

 


تو را می بینم و می جویم که همچون یک باران بهاری

 

 

بر دل پائیزی من می باری و سیراب

 

 

 

میکنی درختان دلم راکه بارور می شوند و شکوفه می دهنددر بهار دل

 


چه معصومانه است عشقی که تو دیده ای را فهمیدن

 


به ذهنم هم نمی امد که روزی می شوی هم حس تنهایی های من

 


من و تو از تراوش یک چشمه ایم.... چشمه ای پر از قطرات ناب تنهایی

 


همان حس مشترک...




تا میتونین شاد زندگی کنین

فاصله






فاصله
خط عابر پیاده ندارد
دست مرا
بگیر و از آن رد کن


2pd4zie9nwojug40lxvb.jpg



هر روز تکراریست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند


عمر من قد نمیدهد

به سفرت بگو کوتاه بیاید


mpbul0kxmt1886a86a1p.jpg