دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

اعتمادهای شکسته...


زمـ ـین خـورده ام..

غـ ـرورم

وجــودم

قـلـبـم

درد مـی کـنـد..

عشـق تــــو

تکـیـه گـاه منـ ـاسبـی نـبـ ـود

بـرای حجـم سـنـ ـگیـن دوسـتـت دارم های مـــن!..

سـاعـت،روز،مــاه،سـال..

نــه!

دیـگر نـمی شـ ـمـارم نـبـ ـودنـتــ  را..

در را  کـه  بـستـی!!

فــرقـی نـمیـکنـه فـاصله ت

بـامـن

100متره یا100قرن . . .

عـشـق

دوسـتت دارم ها

فـکر و خـیال ها

حـتـی

تــــو..

هـمه را کنار گذاشتم!

خسته ام

از اعتماد های شکسته!..



بزرگ ترین موفقیت زندگی ام

این بوده که

با چشم های خودم ببینم

که چه طور فراموشم می کنند!


نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://zolaltarazbaran.blogsky.com/


بزرگ ترین موفقیت زندگی ام

این بوده که

با چشم های خودم ببینم

که چه طور فراموشم می کنند!

چشن بارونی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

از یادت می روم !
روزی شبیه به همان روزهایی که تمام یادت شده بود " من "...
روزهـا شبیه اند !
اما " تو " دیگر شبیه آن روزهـا نیستـی ...

دَســــتــــ هــــایــَـــم خــالـــی اَنـــد • • •

جـایِ خــالــی دَســــتـِـــ تــو را هــــیـــــچ کــَــســ بــَــرایــَــم پــُــر نــمـــی کــــنــد • • •

راســــتــــ مــــی گـــُـفــتــــ شـــــامــــلو:

" دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد