دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

چه زیبا...کامش را میگویم



سیگارم چه زیبا کام میدهد!


او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم میسوزاند٬

من از لبانش بوسه ها میگیرم چه لذتی میبرم از این رفاقت بی منت!

او از جان مایه میگذارد و من از عمرم...!!








گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری 

گفتم:اگه نکشم میمیرم 


گفت:اگه بکشی با درد میمیری 



گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم 

گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره 

گفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟ 

یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش …..


نظرات 1 + ارسال نظر
hamid سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://irantajer.blogdehi.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری ایول
ماشالله با این همه بازدیدکننده میتونی روزانه درآمد خوبی از بازدیدشون در بیاری
بدون کمترین زحمت و اتوماتیک
به امتحانش می ارزه چون رایگانه
امتحان کن اگه دوس نداشتی انجام نده
برو به این آدرس:
http://mellipopup.com/ref:345
به وبلاگ منم یه سری بزن و نظر بده
تبادل لینک هستی؟
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد