دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

بی انصاف


      توکه مخاطب خاص نوشته های من شده ای

این بار هرچه در میان واژه ها میگردم نمیابمت!

بی انصاف نبودنت کافی نبود که حتی

خودت را از نوشته هایم نیز پس گرفته ای...!

             
برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

                         

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام شادی جوووووونم .خوبی گلم..
آدرس وبتو خیلی اتفاقی از انجمن سیب تاک پیدا کردم .
تو همون شادی ابروبادی درسته؟
منم مریم ابروبادم ..
ولی ابروباد که عوض شد منم نتونستم دوباره بیام منو شناسایی نمیکرد وارور میداد منم کم کم پسوردمو فراموش کردم ..
خیلی دلم برا تو واکرم ومریم معاون کلانتر تنگ شده .....
مطالب وبت عالیه حرف نداره ...
با اجازه ت این پستو کپی کردم .خیلی دوسش داشتم ...
سعی میکنم بهت سر بزنم فدات شم ....میبوسمت ......بووووس

سلام قربونت برم مریم ..میدونی چقدر خوشحال شدم که بهم سر زدی خدائی دارم بال در میارم مریم..
من هم دلم برا همتون یه ذره شده آره ابرو باد تغییر کرد از اون وقت به بعد دیگه صفا نداره دوهمراز.....امابیخیال همینکه دوستای خوبی مثل شملا دارم برام کافیه عزیزم

تن تن بیا بهم سربزن خانمی.
یه دنیا دوستت دارم ..
خدا همیشه همراهت باشه مریم جونم

مریم شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااای شادی آدرس وبو گم کردم تازه پیداش کردم نمیدونی چقدر خوشحالم که خودتی ......
شاااااااااادی ببین من تو یه انجمنی عضوم میتونی بیایی اونجا عضو شی .....اگه دوست داشتی بگو تا آدرسشو بهت بدم باورت نمیشه من الان بیشتر از ی ساله بچه هاشو میشناسم همشون ماهن ودوست داشتنی .........جو انجمنش اصلا مثل ابروباد نیست ...
اگه از مریم واکرم هم خبر داری ویا بهشون دسترسی داری به اونام خبر بده ......
قربوووووووووووووووونت برم نمیدونی چقدر خوشحالم که خودتی ......اگه دوست داشتی بگو تا آدرسو بدم
نماز روزه هات قبول باشه فدات شم ...من فعلا برم
بوووووووووووس گل من .....

سلاااااااااااااااام قربونت برم خودتی...مریمی جوووووووووووونم
باشه ادرسشو کاش برام میذاشتی هر وقت پیامم بهت رسید آدرس و بذار برام تا بیام جیگری...
من دیر به دیر سر میزنم اما مطمئن باش میام حتما ..
دلم براتون خیلی تنگ شده
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد