دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

...خوشبختی



وای که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن...

خاطراتت صف کشیده اند !


یکی پس از دیگری …
 

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
 

و من …
 

فرار می کنم
 

از فکر کردن به تو
 

مثل رد کردن آهنگی که …
 

خیلی دوستش دارم خیلی !


لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خـالیست 
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد 
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریـان 
که از قلبـم بر قلم و کاغذ می چکد 
لمس کن گونه هـایم را که خیس اشک است و پُر شیار 
لمس کن لحظه هـایم را 
تویی که می دانی من چگونه عـاشقت هستم 
لمس کن این با تو نبودن هـا را 
همیشه عـاشقت میمـانم 
دوستـت دارم ای بهترین بهـانه ام..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد