دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی

من و سختی و انتظار خوب با هم کنار می اییم تو فکری نشو... 

برو... 

من این مهر را نگه میدارم بزرگ میکنم و پر و بال می دهم تا تو برگردی...

فکری نشو...

من هستم

تا من!

هستم...





تو از قلب پاکم خبر نداشتی ؛ تو عالم یه رنگی که ما رو کاشتی
نگو که این جدایی کار خدا بود ؛ مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی
هر وقت میخواستم بگم یه با وفا باش ؛ تو این همه غریبه یه آشنا باش
دلم تو سینه داد زد این التماسه ؛ فکر غرور این دل محض خدا باش
نه جای قهر گذاشتی نه جای آشتی ؛ گفتی هواتو دارم اما نداشتی
نه اینکه تو عشقت من کم آوردم ؛ مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی
شاید در این بازی قلبت بشه راضی ؛ ما رو شکستی
حالا که میسوزم از آتش عشقت ؛ خاموش نشستی
در غایت خوبی تو چیزی کم نداشتی ؛ مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی





نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

نگو که این جدایی کار خدا بود ؛ مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی...

شادی دلم خیلــــی گرفته...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد