دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

" دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد "





دَســــتــــ هــــایــَـــم خــالـــی اَنـــد • • •


جـایِ خــالــی دَســــتـِـــ تــو را هــــیـــــچ کــَــســ


بــَــرایــَــم پــُــر نــمـــی کــــنــد • • •



راســــتــــ مــــی گـــُـفــتــــ شـــــامــــلو:


" دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد "

هیچ حسی...عشق...


عشــــ♥ــــق یــ ـعنـﮯ:


وقــتـﮯ ازت پـ ــرسیــבטּ چــﮧ نســبتـﮯ بـ ــا آقـ ـآ בارﮮ?؟

سـ ـرت رو بـالـآ بــگیرﮮ و شجــاعانـﮧ بگـﮯ عشقمه
مـ ــیفهمـﮯ?؟



من حوای پراز بغضم..


حتـّے اَگــَـر خــُـدا هـَمـ سیبــ بیــآوَرد


چیزے بـﮧ جـُـز گریـﮧ آرامـشـ نمےڪـُـنـَد

سیبـ هــایـَم را قــآیـم ڪنیـد

خـَـبـَرهــآے امـروز هـَمـﮧ شـوم بـودَنـد

مَـטּ حـَــوّاے پـُـر اَز بـُـغضـَـمـ ...



خـــــ ــــدایا مــ ــمنون

خـــــ ــــدایا مــ ــمنون

که مــــرا در حد ایوبـــــ میبینی

ولی تمامشــ کن!

دیگــــر بریده ام… 


من هم غرور دارم...

منـــ غرورمـ رآ به راحتی بهـ دست نیآوردم
       که هر وفت دلت خواســـــــــــتـ خردش کنیــــ...ــ !!!!
                   غرور من اگر بشکند ... بآ تکه هآیـــــــــش                                شــــــــــآهـــــرگــــــ  زندگیـ تو رآ خواهمــــ زد ....




به کسی نگو...


בرב בلت را بــﮧ کســے نگو


چون یاב مــے گیرنـב

בلت را از کجا

بــﮧ בرב آورنـב 



هــــــی روزگار

هــ ـے روزگـــــــار

مــ ـن به درکــــــــ

خـودتــ خــســتـهــ نـشـدے

از دیـدن تــصویــر تــــکرار درد کـشــیدنــ مــטּ؟....



همچنان ایستاده ام...

هـمـچـنــ ـان ایستــــاده اَم ..

آن دختــ ـری کـ ـه فـکـ ـر مـ ـی ـکـ ـردی مـ ـی ـشکنــ ـد بـ ـی تــــو ...


مـ ـی ـشکـ ـند امثالـ ـی مثــ ـل تـــ ـو را....


بهار


نبودنت در من قدم می زند،


من زیر ِ باران!


تو دور میشوی، من خیس!


این دِلبری های ِ بهار است،


نیامده دیوانه می کند،


... کوچه را از تنهایی...!


ارزش



اگر خودت ارزش و بها خود را ندانی پس از کسی نمی توانی بخواهی آن را برایت محاسبه کند