دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

خداونـــــــدا

خــــداوندا

 

 هر چه می خواهی از خدا بخواه

و در نظر داشته باش که


برای او غیر ممکن وجود ندارد و تمام غیر ممکن ها فقط برای توست





من تمام هستیو رو از خدا دارم ..

امیدی به آینده نداشتم تا وقتی که یه روز خیلی دلم گرفته بود و داشتم با خدا درد دل میکردم خیلی از ادمهایی که بهم بدی کردن رو بخشیدم خیلی هاشون رو حتی اونی که دوستش داشتم و با کمال بی تفاوتی ازم رد شد و رفت ..همین بخشش باعث شد که به خیلی چیزا برسم مثلا به عشقم که تمام دارائی مه تمام زندگیمه تمام هستیمه...

دوست ندارم حتی یک خار به پاش بره ..دوست ندارم کوچکترین دردی و بکشه...

خدا جون ازت ممنونم تو بهترین هدیه ی زندگیمو تو تمام این 22سال زندگی بهم دادی ..الان که دارم اینو مینویسم خیلی دلم برا عشقم مجید تنگ شده خیلی حرفهای دیگه هم هست میخوام بنویسم اما روم نمیشه میخوام بگم که چقدر عاشقتم ..با تمام وجودم میپرستمت عشق زندگیم ..عشق همیشگی و موندگارم.عشق ابدی و مقدس من دوستت دارم و تو با ارزش ترینی برام همنفس من

.

تازه میفهمم زندگی در کنار کسی که دوستش داری چقدر لذت بخشه و قشنگ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد