دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

عاشقانه ها

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی " خــاک "بلنــد می شــود....
امــا ,
اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی " خاطــره " بلنــد میشــود ........!






لُـغـت نـآمـہ هـآے בنیـآ رآ بـآیـב آتـش زב ...

جـلوے وآژه ے نَبـودט نوشـتـہ انـב :

"عـבمـ حـضور شخصے یـآ چیـزے "


هـمـیــט !
چــقـבر نَبـوבט تــو رآ



سـآבه فَرض مـے ڪنـنـב ...











در نگـــــــــــــــــــاهت
چیزیــــــــست که نمیدانـــــــــــــــــــ ـــم چیست !
مـــــــــــثل آرامــــــــش بــــــــــعد از یـــــــــــــــک غم
مــــــثل پیـــــــــــدا شدن یـــــــــک لبـــــخنــــد
مــــــــــثل بوی نـــــــــــم بعد از بــــــــاران
در نگـــــــــــــاهت چیزیــــــــــــست که نمیـــــــدانم چیست !
مــن به آن محتاجم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد