دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

لیاقت میخواهد...

لیاقت میخواهد"شریک "شدن...




تو خوش باش به همین با هم بودن های امروز

من خوشم به خلوت تنهائیم...!!!

تو لبخند به امروز....

من میخندم به فرداهایت...!

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی


دردم این نیست که او عاشق نیست!

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است...

دردم این است که با دیدن این سردی ها،

نظرات 2 + ارسال نظر
یه تنها جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://amour.blogfa.com

من از قصه زندگی ام نمی ترسم

من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم.

ای بهار زندگی ام

اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد

برگرد

باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را

باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا

باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده.

بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم

بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم از همه دردها خسته شده.

این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد.

بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

یه تنها جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://amour.blogfa.com

سلام
نمیدونم شناختیم یا نه ولی وبلاگت عالیه...

سلللام علی خوبی
یه تنهااا ی بروبادی دیگه خوشحالم به وبلاگم سرزدیو نظر دادی برای تو هم خیلی قشنگه
منون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد