دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

گاهی نمیخواهمت!
















گیرم که باخته ام ! اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیاندازد،


شوخی نیست من شاه شطرنجم، 


تخریب میکنم آنچه را که نمیتوانم باب میلم بسازم 


آرزو طلب نمیکنم ، آرزو می سازم ...


لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی...

من همانی ام که تو حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ،

لبخند می زنم و او فکر می کند بازی را برده ،هرگز نمی فهمد با هر کسی
رقابت نمی کنم ،

زانو نمی زنم حتی اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ، زانو نمی زنم
حتا اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند ، من زانو نمی زنم ...
درگیــــــــــــــــر من نشو ، همــراهت نمیشومــــــــ...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد