دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

بیـــــــــا دوری کنیم از هم......

















بیا دروری کنیم کم کم...

بیا تنها بشیم کم کم.....




یادته چجوری برات اشک میریختم که تنهام نذاری یادته گفتم همه جوره کنارتم...اما رفتی هنوزم داغدارتم....التماست کردم اما....یادته
اما رفتی ....


و اما تو حالا پشیمونی ...
اما این دل شکسته ام دیگه نمیخوادت 
برو...


نظرات 1 + ارسال نظر
Moein سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://Moein-Mahroom.rzb.ir

سلام وب قشنگ داری ایوول حال کردم فقط خواستم نظرمو بگم موفق باشی

هر کجا هستی باش ...
من پلی میشوم برای صعود تو
من اسمان را برای تو هدیه میکنم
حتی اگه هیچگاه ........
حتی ذره ای هم دوسم نداشته باشی ....

سلام دوست عزیز..ممنونم از نظرت
حرفهای دلمه
همینطور شما موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد