دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

باید یاد میگرفتم













حالا که فکرش را می کنم میبینم که ...


یک اتفاق هایی باید می افتاد تا من خیلی چیزها را یاد بگیرم!


بالاخره باید یاد میگرفتم،


می توان هر روز دم از عاشقی زد وقتی عاشق نیستی ...


باید یاد میگرفتم


دیگر برای هیـــــــــچکس غرورم را زیر پا نگذارم ...


به هیـــــــچکـس وابســـته نشوم ...


قلبـــــم را نبخــشم بـه هـر آدمِ بـی ارزشـی ...


به چشم اعتمـــــاد کنم نه به زبان ...


من " بــــایـــد " یاد میگرفتم که :


                  " همه آدمها خوب نیستند "


              " همه حرفها راست نیستند "



نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

درسته همه حرفها راست نیستن

سارا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

شادی جونم اینا حرفای دله منه آجی....
داغونتر از اونی ام که فکرشو میکنی...بغض داره خفه ام میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد