دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

همنفسم

زنـــدگے بهانهـ استـــ

مــن هـــــوا را بــهـ  امیـــد

همنفســـے

با تـــkzy8slhit5bz0n7ut534 تصاویر زیباسازی  وب سایت و وبلاگ و بسیار زیباـــو

تنـفــــس مے ڪنمــ









کمـــــی دورتــر بـایست …

لطفـــــــــا ً !! 

مـــنـــ  دیــــــوانه  تــر از آنــم …

کــه بی هــوا 

در آغــــوشـــتـــــ نگیــرم … !


 

 

تــــ ـــو چــه بــا صَـــلابتـــــ حڪم میدهــىعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

ڪهـ             

حــواســتـــ را جمـــع ڪُن             

و مـــ ــن میمانم             

ڪهـ                     

چگونــهـ جمعــش ڪُنم                      

          وقتى تمــامش پیــشِ تـــ ـــوستــ







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد