دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

متن آهنگ ” دوسِت دارم ” از مروارید دانلود


http://s1.lyrics98.ir/Omid/Cover%20Music/1392/Farvardin/Morvarid%20-%20Dooset%20Daram%20%5bLyrics98.iR%5d.jpg

آخه دوسِت دارم

عاشقه اون رنگه چشات
دنیارو ریختم زیره پات
منو آواره ی این
حس نکن ای بی اعتنا
بازی دادی زندگیمو
شکستی صد بار دلمو
بازم کنارت میشینم
میگم که مالِ منی تو

دوسِت دارم دوسِت دارم
صدایه سازه من شده
اسمه قشنگت همه جا
همدمه لحظه هام شده(۲بار)

آخه دوسِت دارم

بسته دیگه گذشت ازت
این قلبه پر احساسِ من
بگو کی نازت می کنه؟!
وقتی که هستی پره غم
گلم بگو کی جایه من؟!
از همه عالم میگذره
که باز یه بار بهت بگه
بگه چقدر دوسِت داره

آخه

دوسِت دارم دوسِت دارم
صدایه سازه من شده
اسمه قشنگت همه جا
همدمه لحظه هام شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد