دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم
دلتنگی های من...

دلتنگی های من...

من با کناری ات کنار نمی آیم،کنار میروم

متن آهنگ ” رویای بی تو ” از رامین بی باک دانلود

اغوش تو.......ازم نگیر....http://s1.lyrics98.ir/Omid/Cover%20Music/1392/Ordibehesht/Ramin%20Bibak%20-%20Royaye%20To%20%5bLyrics98.iR%5d.jpg

تنها تو سرنوشت من یه آرزو بوده و بس
که باتو و داشتن تو بگیرم از هوا نفس
چشمات بهونه ی منو صدام ترانه ی نگات
عاشقترم میشم هنوز وقتی که میشم پابه پات

آغوش تو ازم نگیر گرمای تو پناهمه
با حس و حال قلب من رویای تو دمادمه
شیرین ترین بوسه ی من از لب تو جدا شده
تنهایی هام بدست تو سهم خود ِ خدا شده
آغوش تو ازم نگیر گرمای تو پناهمه
با حس و حال قلب من رویای تو دمادمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد